Bestemming Geldrop-Mierlo

De campagne Bestemming Geldrop-Mierlo is van start gegaan. Een campagne bedoeld om de recreatieve en toeristische sector te ondersteunen en de inwoners tips te geven om de eigen gemeente te ontdekken tijdens de vakantieperiode.

Vanuit de expertise van Villagemarketing geven wij deze campagne extra kracht door een diversiteit aan promotiemiddelen in te zetten. Zo worden de onder andere de huidige posters op de verkiezingsborden vervangen met nieuwe posters van inwoners uit de gemeente met het bijschrift: ‘Bestemming Geldrop-Mierlo, tijdens de Zijdezachte Zomermaanden’. Ook worden er verschillende blog- en socialmediareportages gemaakt door twee tekstschrijvers die steeds een aantal locaties bezoeken en stimuleren we het bezoek van onze gemeente via online advertenties.

De campagne voor de toeristische en recreatieve sector is niet alleen bedoeld voor inwoners uit Geldrop-Mierlo, maar ook bezoekers/inwoners van de regio. We zetten in op een straal van 30km rondom Geldrop-Mierlo om bezoek aan onze gemeente te stimuleren. Naast de diverse highlights van onze gemeente, zetten we ook in op de Kimono expositie van het Weverijmuseum. Deze expositie zorgt voor een grote verbinding in Geldrop op basis van het thema Japan. Zo zijn er diverse workshops en bijeenkomsten in de Weeffabriek en sluit ook het centrummanagement van Geldrop aan met aankleding en diverse activiteiten en opdrachten voor kinderen. 

Inwoners centraal

We hebben verschillende inwoners gevonden die zich zeer betrokken voelen bij de Bestemming Geldrop-Mierlo campagne. Zij hebben zich graag ingezet om zo mee te helpen de betrokkenheid van alle inwoners te vergroten. Door deze campagne stimuleren we de toeristische en recreatieve bestedingen en ondersteunen we de ondernemers in onze gemeente zoveel mogelijk. De komende tijd zal er nog meer voorbij komen dat hieraan bijdraagt. Houd onze nieuwsbrief en social media zeker in de gaten.